Friday, February 18, 2011

pesanan!!


*kalau korang dtg blog ni.. korang jangan lupa tekan right-click..akan munculnya mutiara kata utk hari tu.. aku akan biarkan mutiara kata tu utk satu minggu.. setiap malam sabtu..aku akan tukar.. so..kalau korang nak baca kata-kata yang menarik dan boleh menaikkan semangat tu.. insya Allah.. korang visitla blog aku setiap malam sabtu k.. aku dah mulakan minggu ni.. jadi aku akan update minggu depan la pulak k..

*kalau korang tertarik dgn iklan-iklan kat sidebar tu..korang klik je la ek.. iklan-iklannya best!! heha~~

*kalau korang ada masa lebih sikit..pi la dekat cbox aku utk tinggalkan jejak.. so that aku tahu la sape yg pi blog aku ni..

*kalau korang tak suka blog aku..then just tutp sbb aku tahu ada ramai lg yg punya blog yg lagi menarik.. hehe..

*kalau korang nak tanya apa-apa pun boleh tanya kat cbox aku tu.. sementara aku ada sekarang ni..mmg tiap2 hari aku berblogging..

*kalau korang nak add aku kat fb.. korang cari je nur farah anis kamarolzaman.. korang boleh follow aku kat twitter gak.. hehe..

baiklah itu shaja pesanan aku utk korg k.. thanx 4 looking/reading/visiting/supporting my blog, dear..

No comments:

Post a Comment