Friday, March 18, 2011

novel

dalam masa 2 minggu..aku dapat membaca 5 buah novel.. jadi tibalah masa utk aku beritahu kenapa aku suka sgt baca kelima2 novel ni!!!
  • sungguh aku cinta-anis ayuni.. cinta ekspedisi.. perkenalan 2 pasang insan ketika mereka berekspedisi mendaki bukit n gunung..
  • harapan aku.. aku dapat berkenalan dgn seorang jejaka yg suka berekspedisi n aktiviti mencabar macam pasangan dlm novel ni..

  • manisnya cinta-anis ayuni..mengejar cinta.. seorg pilot mengejar cinta seorang interior designer.. pilot tu tipu si interior designer yg dia ialah seorang pemandu bas n tak kaya.. hanya sekadar utk melihat isi hati si interior designer.. pilot tu dalam diam tahu semua berkenaan si interior designer dgn cara menyelidiknya dari adik interior designer tu..
  • harapan aku..semoga aku dapat lelaki macam ni.. berkemampuan..penyayang.. berusaha utk mendapatkan cintanya..

  • hanya Dia tahu-aleya aneesa.. seorang adik ingin menjalinkan ikatan abangnya dgn teman baiknya.. tapi si abang tak nak malah menghina gadis itu.. si teman baiknya ttp cool kerana teman baiknya itu juga tidak punya apa2 perasaan pada si abng.. tapi tanpa disedari si abng jatuh cinta pada kawan baik adiknya itu.. malah si abang cuba utk mendekati si teman baik adiknya.. si abang dapat tahu yg teman llki adiknya punya perasaan yg sama pada teman baik adiknya.. jadi si abang cuba bermacam2 cara utk selamatkan hubungan adiknya dgn teman baiknya..
  • harapan aku.. semoga dapat lelaki macam si abg yg sanggup melakukan apa sahaj utk mendapatkan cinta gadis tu walaupun dia pernak menghina gadis tu.. n llki yg penyayang yg sanggup mmbantu meleraikan pertelingkahan si adik n teman baik adiknya itu..

  • senafas rindu-damya hanna.. seorg llki Islam n seorg perempuan bukan Islam yg convert to Islam.. dari awal cerita l;elaki ini senantiasa melindungi n membantu gadis tu..
  • harapan aku..semoga mendapat seorg teman hidup yg sgt memahami.. melindungi n membawa ke arah kebaikan...

  • saat cinta bersemi-damya hanna.. seorg pemilik hotel ialah seorg playboy dan ego.. telah banyak kali dia melukakan hati n menyebbkan temannya itu dibuang sekolah.. tanpa disedari dia suka pada gadis itu.. dia melindungi gadis itu dari kekejaman abng angkat gadis itu.. dia menyelamatkan gadis itu dari bahaya..
  • harapan aku.. semoga mendapat seorg jejaka yg bisa melindungi dan dtg padaku apabila aku memrlukan.. n dapat teman hidup yg merupakan CEO sebuah syarikat:)


2 comments:

  1. PERGHH! berfantasi melalui novel nmpak...sbb tu owg yg glerr novel jiwa romantik jerr...(dalm hati ada taman woo)

    ada org suda pikit teman hid0p..
    wahh

    ReplyDelete
  2. tu namanya merancang masa depan..

    ReplyDelete