Tuesday, March 15, 2011

rutin bulanan..

tempat fav aku yang akan aku lawati setiap bulan ialah banting..

kenapa??

sebb mama n ayah aku selalu pi econsave banting utk beli brg dapur..

pagi tadi baru jer aku pi sana.. haha.. best beli brg dapur ni!!!

tak tahu kenapaa.. tapi aku suka beli brg dapur daripd shopping baju..

penat nak try.. kalau juz ambil tnpa mencuba sizenya.. takut tak selesa.. normalla tu kan?!

nak tahu tak kenapa aku suka beli brg dapur??

sebbnya.. aku boleh amik buah-buahan apa je yg aku suka.. yummy!!!

then, aku rasa macam wanita berkerjaya yg ada rumah sendiri.. sbb aku yg kena beli brg dapur.. hahaa.. walaupun mak aku sbnrnya yg sibuk mencari itu n ini.. aku cakap je nak apa sambil tolak troli.. hehe:p

selain itu, aku boleh belajar macmner nak pilih sayur n buah yg elok2.. n yg plg penting kena pandai banding2kan harga dgn pasaraya lain..

paling penting..sebgai pengguna bijak kita kena lah tunjukkan kebijakan kita semasa memilih n membeli.......................

jadilah pengguna yang bijak!!!

No comments:

Post a Comment